محل تبلیغات شما
در ادامه مقاله قبلی، در این مقاله ما قصد داریم به مثالی بسیار مهم از قیف فروش بپردازیم. در کتاب سیاره مشتری بارها به تناسب طلایی ۱۰:۳:۱ اشاره کرده ام. همان تناسبی که میگه: ایده آل ترین عملکرد برای یک بازاریاب بیمه های عمر این است که از هر ۱۰ عدد نامه بازاریابی و یا تماس تلفنی، می بایست ۳ قرارملاقات با مشتری تنظیم نماید و از هر ۳ ملاقات، یک فروش را قطعی کند». اما همونطور که در کتاب هم گفتم این تناسب، ایده آل ترین حالت ممکن رو نشون میده و با واقعیت موجود،

ایجاد قیف فروش راهی برای جذب مشتری دائمی!

اهمیت «قیف فروش» در فروشندگی بیمه های عمر

قیف فروش چیست و چطور کسب و کارمان را متحول می‌کند؟

۳ ,آل ,۱۰ ,یک ,بیمه ,عمر ,آل ترین ,بیمه های ,های عمر ,در کتاب ,از هر

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

webche تحصیل در خارج از کشور