در ادامه مقاله قبلی، در این مقاله ما قصد داریم به مثالی بسیار مهم از قیف فروش بپردازیم. در کتاب سیاره مشتری بارها به تناسب طلایی ۱۰:۳:۱ اشاره کرده ام. همان تناسبی که میگه: ایده آل ترین عملکرد برای یک بازاریاب بیمه های عمر این است که از هر ۱۰ عدد نامه بازاریابی و یا تماس تلفنی، می بایست ۳ قرارملاقات با مشتری تنظیم نماید و از هر ۳ ملاقات، یک فروش را قطعی کند». اما همونطور که در کتاب هم گفتم این تناسب، ایده آل ترین حالت ممکن رو نشون میده و با واقعیت موجود، ایجاد قیف فروش راهی برای جذب مشتری دائمی!
اهمیت «قیف فروش» در فروشندگی بیمه های عمر
قیف فروش چیست و چطور کسب و کارمان را متحول میکند؟
۳ ,آل ,۱۰ ,یک ,بیمه ,عمر ,آل ترین ,بیمه های ,های عمر ,در کتاب ,از هر
درباره این سایت